לפמפם לעומר כמה היא לא בסדר. קשה להם לשמוע את האמת. הרי טל נהנתה מכל רגע, כשגל היתה לבד. אחרי מריבה כלשהי ביניהן וסיפרו לה שהיא בוכה,היא אמרה ״שתבכה״… אז כן, הם הובלו ע״׳ נשים! אנחנו ראינו הכל. אלירן נהנה מכל רגע שגל מנסה כל הזמן ליישר איתו את ההדורים ולא מהיום! מרגיש על הגובה. שיתבצר בעמדתו, גם בישורת האחרונה. לטעמי הוא רק מזיק לעצמו!
דנה א.









חזרה לפורום
הרשמה
52
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

