טל צדקה כשלא הכניסה את קורן לחמישיית גמר שלה.(הוא כעס עליה לשוא..)בעיניי גם נועם לא אמור היה להגיע לגמר.סתם טיפוס חסר חן אפרורי ומשעמם שאת רוב הזמן בילה במיטה או בחיתוך כרוב...