חבל, כי אפשר להיות משעשע גם בלי רוע כמו עינבל.
אמנם ברומא השעשוע התבטא בזה שהיו נותנים לגלדיאטורים להלחם האחד בשני, ופה זו מלחמת נשמות שזה מבחינה מסויימת אכזרי יותר.
אמנם ברומא השעשוע התבטא בזה שהיו נותנים לגלדיאטורים להלחם האחד בשני, ופה זו מלחמת נשמות שזה מבחינה מסויימת אכזרי יותר.









חזרה לפורום
הרשמה
137
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

