שהיא באופן עקבי, נגד גל! כנ״ל יוכי! זה התבטא ביחס ובשאלות שלה לגל. איפה האיזון???? למה לא הכניסו את טילטיל מאותו פאנל, שהוא בין היחידים בעד גל? לפחות היה איזון. מגמתי? כן!!!!!
הסבל האמיתי היה, לראות את הפנים של אלירן, מדושן עונג, כשירדו על גל, ואותו דבר רפאלה, שהתענגה על כל דקה. וקיבלה כח מהלך הדברים שהביאו השתיים האלה נגד גל ומייד שמחה להצטרף לחגיגה. כל המופע ההזוי הזה, היה מביך, מקומם ורק חיזק, את הדעה שלי לגבי אלירן. אלירן, לפי ת.ז שלו, בא עם אסטרטגיה מוכנה מראש, איך לשמור קלפים על כל אחד ולשלוף אותם ברגע כשהוא צריך. לשמוע את זה ממנו! נחשף בשניה! כשכל העונה, הוא טוען את זה, על גל שהיא האסטרטגית. הגיע עם אסטרטגיה מובנית מראש ומאשים את גל בטקטיקה שהוא בעצמו פועל.
הסבל האמיתי היה, לראות את הפנים של אלירן, מדושן עונג, כשירדו על גל, ואותו דבר רפאלה, שהתענגה על כל דקה. וקיבלה כח מהלך הדברים שהביאו השתיים האלה נגד גל ומייד שמחה להצטרף לחגיגה. כל המופע ההזוי הזה, היה מביך, מקומם ורק חיזק, את הדעה שלי לגבי אלירן. אלירן, לפי ת.ז שלו, בא עם אסטרטגיה מוכנה מראש, איך לשמור קלפים על כל אחד ולשלוף אותם ברגע כשהוא צריך. לשמוע את זה ממנו! נחשף בשניה! כשכל העונה, הוא טוען את זה, על גל שהיא האסטרטגית. הגיע עם אסטרטגיה מובנית מראש ומאשים את גל בטקטיקה שהוא בעצמו פועל.
דנה א.









חזרה לפורום
הרשמה
141
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

