קורן, קופץ, ״לא רפאלה, אנחנו לא רוצים ממך שום דבר, ביי רפאלה״… חחח רק את אלירן היא מצליחה לשכנע שתכין לו פנקייק שיבולת עם בננה…. חחחח. גל מכינה עוגת תפוזים. רפאלה רוצה להראות את כישוריה גם…. חחח רק שזה מתנקז רק לפסטה ופנקייק. 🤣
כשאלירן לא מפספס אף הזדמנות להראות את השנאה שלו אליה. גל הפכה להיות מטרה קלה לכולם, כולל קורן, שפתאום היום פתח את הפה בצורה מגעילה אל גל, רק כי גל העירה לו שלבש חולצה עם כיתוב שהאח הגדול כבר העיר לו לא ללבוש. תפס ביטחון הבחור…..למה? כי זו גל!
רפאלה בחורה נוראה, חסרת השכלה מינימלית, גסת רוח, רעה טפשה ופטאתית.
אין לי ספק שיש מי שדוחף אותה מבחו בולט היה היום עם יוכי ומאור ש"שיפדו" את גל.
זה קורה מתחילת העונה והיא במגננה ולפעמים בהתקפה.
קבוצת חדלי אישים
נעם בחור אינטלינגנטי וגל עוברת התעללות קבוצתית ועם זאת שורדת עם סיכוי סביר לקחת את המליון.
נורא
ראוי שרפאלה תעוף