אין בעיה להיות רגיש אבל שזה מתוך או בצורת פחדנות בכיינות ועם אסטרטגיה בשקל זה לא כייף הוא לא גברי בעליל,טוען על גל שהיא שחקנית והוא מהשנייה הראשונה משחק את עצמו לדעת לצערי אין לו הרבה מה להציע והוא אף פעם לא עומד בפני עצמו תמיד צריך מעודדות כדי לקבל תוקף חלשלוש על