מהנישואין בגיל צעיר, הגירושים, הקושי בגידול הילדים, הפרנסה. כולם גומעים בשקיקה כל מילה. אלירן היחיד שקם בהפגנתיות ועוזב את החצר. נכנס ומדבר עם עומר, שזה טקטיקה של גל, עומר מסכים ואומר, ״זה היה יותר מידי״…. הם לא מסוגלים להבין, שגל לא הרגישה מספיק קרובה אל אנשים על מנת לשתף וברגע ששיתפה חטפה! מבחינתם של השניים הללו, במיוחד אלירן, הכל טקטיקה! על זה נאמר, ״הפוסל, במומו פוסל״….
דנה א.