כאילו החליטו, לתת לדיירים, הזדמנות להתנגח בגל, בלי שום מעצורים! לא משנה את מי הקרינו על המסך, פנו לגל, לקבל את דעתה. אולי כי ידעו שזה יקומם את הדיירים עליה והמטרה הושגה. ממש אמבוש! היה קשה לצפיה! כנראה שכחו את תחילת העונה… שהיתה צריכה להילחם על מקומה ועדיין נלחמת. רק כי היא ישירה ואמיתית, אם היתה שחקנית, מזמן, היתה מתיישרת לפי הציפיות ממנה….
דנה א.









חזרה לפורום
הרשמה
114
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

