מאז שנבחר לזה שלא מדבר… פתח את הפה! מ-0 ל-100 מנסה להיות כמו נועם. רק שאצל נועם, זה בא לו טבעי, זה האיש. מקווה בשבילו, שיתעטש, הרבה פעמים הוא מדבר בזלזול לגל, דיבור מזלזל באישה. בכלל, נהיה מין ספורט כזה, לעקוץ את גל בכל הזדמנות. כמו דני. מקבלים אומץ אחד מהשני. שיעמוד בתור, אחרי עומר…
דנה א.









חזרה לפורום
הרשמה
125
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

