הוא יודע לצעוק ולהתווכח, אבל גם לחברים שלו (אם יש כאלה…) הוא לא מראה חיבה בשום צורה. אין לו מחוות, גם לא לקורן, ״החבר״ שלו שחולק איתו מיטה מתחילת העונה. לא ראיתי אותו אף פעם מחבק מישהו, מנחם בשעת מצוקה, נאדה כלום! מרוכז בעצמו ותו לא. יבשושי!!!!