מלכת נדיבות…..חחחחחח

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 05:32 מטולה, משגב עם
התראה חדשה אתמול 17:12 שלומי
התראה חדשה שלשום 00:48 בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה ו- על עוין במספר מרחבים בצפון הארץ, זוהתה מטרה אווירית חשודה. האירוע הסתיים, אין נפגעים
התראה חדשה 08/06/2026 23:56 שומרה


  • מלכת נדיבות…..חחחחחח
    קרולינה
    קרולינה
    מספר הודעות: 1,637
    ותק: שנה ו-11 חודשים
  • 03/06/2026 18:16
  • צפיות115
אידיר / גל קיבלו 200 שקלים בנפרד לתקציב ומה מזמינים? רק דברים עבור עצמם!!!
פירות, קוואקר, קולה…..הבית בתקציב די נמוך אבל לא משנה כי הם צריכים לאכול הפירות שלהם.
טוב שגל לא מפסיקה להגיד שוב ושוב שהיא תמיד חושבת לטובת הכלל! חחחחחחח
אני רק מחקה לראות האם כאשר הקניות יגיעו פתאום גל ואדיר יגידו שזה גם עבור כולם…או שכבר לא מעניין אותם לשמור על פסון של ״נדיבות״…
רפאלה אמרה את זה הכי טוב שיש… אין פייק כמו גל.


  • תגובה מהירה
  • o
  • חחחחח גל ואדיר שני נוכלים וכבר לא מצליחים להסתיר את זה!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 2,946
    ותק: 11 שנים ו-10 חודשים
  • 03/06/2026 18:39
  • צפיות23
  • תגובה מהירה
  • הם מרושעים שם אחד אחד
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,123
    ותק: 4 שנים
  • 03/06/2026 19:37
  • צפיות24
והיא גם תזמין להם דברים מהתקציב האישי שלה?
פחחחחח
במקומה הייתי יושבת על הטאבלט ומזמינה רק פירות ובננות ואז שיסתדרו
חבורה של ביריונים.

נערך ע"י בתאל בתאל 03/06/2026 19:38
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה