שהוא לא יודע לדבר על הדברים וכו׳ לא זכור לי שזה הפריע לה כשהוא הפסיק לדבר עם גל, להיפך, היא פרחה ודאגה להנציח את הברוגז ביניהם, ע״י הרעלה בלתי פוסקת על גל. עכשיו היא מרגישה איך זה להיות בצד הזה… Karma is a bitch