על זה שבחר צד. את הצד של גל! מה היא לא מבינה? הוא לא רוצה אותה בקרבתו, היא מזכירה לו ״מי היתה החברה שלך קודם״…. אז הוא צריך להודות לה עד סוף המשחק? אדיר הבין במי מדובר וחתך ממנה., אובססיבית וקנאית!! ומשה מצטרף לתלונה. שילכו לחפש שניהם. אני מתאפקת לא לכתוב מה דעתי עליה!!!
היה מת להחזיר את הגלגל אחורה, אבל כמובן האגו לא יתן לו להודות בזה. היום אני בטוחה, שהוא מרגיש ויודע שגל מאיימת עליו בזכיה והוא ישמר את המצב כמו שהוא, בתקוה שגל תודח לפני הסוף.
אדיר לא התנהג באלימות , לא קילל, לא איים , אלה מדברת נמוך ובצורה דוחה, אז יש לה חזות של ילדה מתוקה ולכן זה עובר בשקט , אם גבר היה מתנהג כמו רפאלה הוא כבר היה בחוץ.