מהרגע שנטש את גל וחבר לטל, לפחות אותי הוא איבד. הפך להיות לא רלוונטי. בזמנו, היה נראה לו שטל חזקה. הניצחון של טל להרחיק ממנו את גל צלח, אבל היא נשארה קרחת מפה ומשם. שכן, מי שקרובה אליו עכשיו היא הודיה, שמיהרה להיכנס לואקום שנוצר כשגל כבר לא היתה בקרבתו. לדעתי, באותו רגע שהתנער וזרק את גל, חרץ את גורלו במשחק. התגובה שלו לויכוח עם גל, היתה לא פרופורציונלית בעליל. גם נועם התנער ממנו. עכשיו כשאדיר קרוב לגל, הוא לא מצליח להתאפק מלהיכנס בו בכל הזדמנות. היה בשיא ולאט, לאט צנח. נראה כאילו איבד ענין במשחק. פאתטי שהוא מוצא ענין במשה ובקולות שהוא משמיע לו. יותר נמוך מזה, אין.
דנה א.