איזה כייף של מופעים גילי נותן,שירים,חיקויים,מערכונים שלמים של הגשש בעפ.איזה שמחת חיים,איזה כייף היה.הבחור מבריק ושמח,לא חבורת העלובים המדוכאים שמשעממת את עצמם כבר,איזה הבדל......:
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
152
116
133
142
130
134
132
129
הוספת תגובה
תמונה
וידאו