נכנסה בכניסה השניה והתחילה לעבוד! זה לא משנה מי היה שם... היא נחושה להציג זוגיות, ואם ניתן, אז עם זה, שנחשב לחזק בחוץ... (להזכירכם, היא יודעת בדיוק מה קורה בחוץ). מתחברת לכל אלה שהיא יודעת שיובילו אותה בהמשך המשחק. לא אוהבת את ההשתלחות שלה בקארין. בכל הזדמנות, היא נחושה, להציג אותה בצורה מזלזלת. זה שהיא צחקה, על אופיר, שבכה שלא הכין לבתו פירה לפני שנכנס, מראה על נכות רגשית ברמה הכי גדולה ורוע צרוף!! בקיצור, האפיזודות ״הקטנות״ הללו מעידות יותר מאלף מילים על האדם! אפילו, נועה, לידה, יותר רגישה וחכמה. יהודה, פשוט נפל במלכודת דבש שהיא שמה לו וחבל!! אני צופה ממנה רק צרות!! אבל היי, אנחנו צופים בריאליטי וכולם מנסים לבלוט וחלקם מצליחים לבלוט אבל לא לטובה!! על קארין, אני יודעת שהיא אולי לא מתוחכמת, אבל בודאי לא רעה כמו אלמוג ומה לעשות, אני מעדיפה תמימה וטובה, מאשר מתוחכמת ורעה!!
דנה א.