מישהו שיסביר......

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה אתמול 00:48 בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה ו- על עוין במספר מרחבים בצפון הארץ, זוהתה מטרה אווירית חשודה. האירוע הסתיים, אין נפגעים
התראה חדשה שלשום 23:56 שומרה
התראה חדשה שלשום 18:25 מטולה, משגב עם
התראה חדשה שלשום 17:03 זרעית


  • מישהו שיסביר...... מ??????????
  • 04/06/2013 15:19
  • צפיות131
שיחה בין ענצפע לדור: אתה צבוע ושוב,טהוניה מלאך איך אפשר לא לאהוב אותה וכו וכו,טהוניה ושוב טהוניה מלאך וכולם אפס לידה,הצפע מאוהבת בשטן ,שתיהן מחליאות עד הקאה......מי יכול להסביר לי מאיפוא נובעת הערצה ללחיית האדם הוולגרית?????????


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה