בבקשה הסבר ממישהו מהפורום.....

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה אתמול 00:48 בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה ו- על עוין במספר מרחבים בצפון הארץ, זוהתה מטרה אווירית חשודה. האירוע הסתיים, אין נפגעים
התראה חדשה שלשום 23:56 שומרה
התראה חדשה שלשום 18:25 מטולה, משגב עם
התראה חדשה שלשום 17:03 זרעית


  • בבקשה הסבר ממישהו מהפורום..... מ??????????
  • 03/06/2013 15:13
  • צפיות143
מי יודע למה באופן שיטתי מורידים את האמירות שלי אחרי יום?? מי עושה את זה ולמה? כי אני אומרת ומשקפת את האמת מה עושה ההפקה? או האמת על כל דייר ביחס לגילי? מישהו?? הסבר??


  • תגובה מהירה
  • o
  • מי שכותב אמת זה ככה גם לי עושים את זה משה
  • 03/06/2013 19:03
  • צפיות118
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה