כשמורידים את הכובע זה מפאת הכבוד על עשייה ברוכה אך במקרה זה לצערנו העשייה לא רק שלא ברוכה אלא מקוללת והכל תחת עינו ה"בוחנת" של האח הגדול מקווה שיתעוררו על עצמם ויתחילו להפיק את המציאות ב"מלוא הדרה"
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
145
143
141
124
הוספת תגובה
תמונה
וידאו