זבל בשם שלי......הסוף.....

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 05:32 מטולה, משגב עם
התראה חדשה אתמול 17:12 שלומי
התראה חדשה שלשום 00:48 בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה ו- על עוין במספר מרחבים בצפון הארץ, זוהתה מטרה אווירית חשודה. האירוע הסתיים, אין נפגעים
התראה חדשה 08/06/2026 23:56 שומרה


  • זבל בשם שלי......הסוף..... מ??????????
  • 31/05/2013 12:41
  • צפיות89
שלי ,הצופים מחכים לראות במפלתך,את כל כך רעה ומרושעת כפוית טובה ומתנהגת כמו עבריין קטן ,דג רקק שלא מפסיק ללקק לבוס הגדול,ומאידך כמו נחש ארסי כלפי גילי.מה השנאה הזו גורמת לך???אורגזמה.......???????


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה