כבאות והצלה לישראל: הערכת המצב לגבי יום השרב הנוסף שלפנינו

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • כבאות והצלה לישראל: הערכת המצב לגבי יום השרב הנוסף שלפנינו
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 8,485
    ותק: 11 שנים
  • 24/05/2019 08:39
  • צפיות68
נציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי סיים אמש את הערכת המצב לסיכום ארועי היום והיערכות כלל המחוזות להיום כאשר עפ"י התחזיות היום זה השיא מבחינת נתוני מזג האויר .
להלן עיקרי הדברים:
* סיוע אוירי ממדינות יוון , קפריסין, איטליה וקרואטיה אשר יתווספו לטייסת הכיבוי אלעד אשר פעלה במלוא כוחה באירועי היום.
* היום צפוי אינדקס גבוה - טמפרטורות גבוהות, רוחות מזרחיות ואחוזי לחות נמוכים במיוחד אשר מהווים זרז לפריצת שריפות ולהתפשטותן.
*צו הנציב האוסר על הבערת אש בשטחים פתוחים עודו בתוקף עד היום ב20:00
נציב הכבאות הוסיף כי לאור זאת יש להמנע מעבודות יזומות הכוללות אש או להבה גלויה כדוגמת שריפת פסולת, ריתוך, חיתוך להבה וכל עבודות תחזוקה היוצרות גיצים.
* הופצה הנחיה למשרד החינוך המורה על ביטול כלל הפעילויות בשטחים פתוחים עד לשבירת השרב.

תמונת מצב נוכחית:
מחוז מרכז - מבוא מודיעים הושגה רגיעה, אין שליטה מלאה. עשרות צוותי כיבוי ממשיכים גם בשעה זו לפעול בגזרה לכיבוי מוקדים כלואים בתוואי השטח. עם אור ראשון תשוב טייסת אלעד לפעול בפריסה מלאה ולסייע לכוחות הפועלים על הקרקע. נוסף למטוסי הכיבוי יחוגו באויר מסוק וכלי טיס נוספים אשר יתריעו על מוקדי שריפה/עשן.
מחוז ירושלים: ישנם עדין מוקדים פעילים כאשר המשימה המרכזית היא מניעת התחדשות האש וטיפול במוקדים הקיימים תוך ריכוז מאמץ בהגנה על הישובים תעוז ותרום.
דרום: הושגה שליטה בשני אירועים בולטים בכרמיה וברהט. המחוז מתוגבר בצוותים מקק"ל רט"ג וצה"ל ונערך לפעילות גם על רקע המשך בלוני התבערה בגזרת העוטף.

על פי ההערכות המצויות בידינו נפגעו עד כה 35-42 בתים בכלל הארועים אך בזכות ריכוז המאמץ, פינוי האזרחים והשמעות להוראות אין נפגעים בנפש.
נציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי יבצע עם שחר סיור מוסק על מנת לעמוד מקרוב על פעילות הלוחמים בכלל הגזרות. הנציב הנחה את סגל הפיקוד לשמור על רציפות תפקודית ולרכז כוחות על מנת להאיץ את מלאכת חיסול המוקדים הפעילים מיד עם אור ראשון. נציב הכבאות הביע את הערכתו הרבה ללוחמי האש אשר מזה מספר יממות ברצף עובדים קשה במטרה לשמור על שלום הציבור. לוחמי האש, המתנדבים, השוטרים, מד"א, עובדי קק"ל, רט"ג, הרשויות המקומיות וצה"ל - לכולם מגיעה התודה וההערכה במאמץ זה, ציין.
אנו שבים וקוראים לציבור להמנע לחלוטין מהבערת אש בשטחים פתוחים, להגביר עירנות ולדווח באופן מידי על כל זיהוי עשן.


תמיד יש מישהו שצריך משהו- גבי האחות של החיילים. המקום שלכם לקחת חלק, להתנדב, לבשל לכבס, לשנע והכל עבור החיילים שלנו https://www.facebook.com/gabyrivkin
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה