שבועות הוא החג של חברות מוצרי החלב, ומתאפיין בגידול של כ-70% ברכישת מוצרי חלב בישראל. לקראת החג משקיעים מנהלי המחלבות עשרות מיליוני שקלים בקמפיינים שיווקיים ובהשקת מוצרים חדשים, כדי שאלה יפתו את הצרכנים לצרוך יותר מוצרי חלב ולא להסתפק במוצרים בסיסיים להכנת פשטידה או עוגת גבינה. נתוני הצריכה מלמדים שלחברות החלב יש סיבה טובה להתאמץ - כי בשנתיים האחרונות, ובעיקר בשנה האחרונה, הצרכנים מעדיפים לצרוך פחות מוצרי חלב.
http://www.themarker.com/markerweek/1.2642479