יורוליג מחזור 7 : מכבי ת''א - אנדולו אפס, (21:05 מנורה מבטחים ספורט 5)

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • יורוליג מחזור 7 : מכבי ת''א - אנדולו אפס, (21:05 מנורה מבטחים ספורט 5) תמונה מצורפת
    בר
    בר
    מספר הודעות: 1,437
    ותק: 10 שנים וחודשיים
  • 14/11/2017 12:44
  • צפיות800
יורוליג: מכבי ת"א - אנדולו אפס, מחזור 7, שידור בטח יהיה בחסות קבוצות פייסבוק אז תבדקו שם

אחרי שהפתיעה את ריאל מדריד ושרדה גם את משחק הליגה מול מכבי אשדוד, תנסה מחר (שלישי, 21:05, ספורט5) מכבי תל אביב להאריך את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות לחמישה במספר, כשתארח את אנאדולו אפס, נטולת כרם משעור ששבר את אפו. השבוע העמוס של הצהובים יימשך ביום חמישי, אז יתארחו אצל חימקי מוסקבה. עוד קודם לכן, ערך הערב המאמן נבן ספאחיה מסיבת עיתונאים בה דיבר על ההכנות.

"זו תחילת העונה, רק שישה משחקים עברו וזו קבוצה שעוד יש לה מה להראות", אמר ספאחיה בפתח הדברים, "אני מקווה שבעזרת הקהל שלנו נהיה במיטבנו. היריבה שלנו ניצחה בברצלונה, קלעה סלים קשים וראינו את זה. אנחנו מוכנים. כעת אנחנו משחקים כדורסל טוב במשך יותר דקות ויש יותר עקביות. אני תמיד ארצה עוד, אף פעם לא אהיה מרוצה וארצה שהשחקנים יתמידו ביכולת טובה זמן רב ככל הניתן. אנחנו פייבוריטים? אני לא חושב שקשה יותר לשחק כפייבוריטים. אף פעם גם לא אמרנו שאנחנו אנדרדוג, אבל אנחנו לא חושבים במושגים כאלו".

"באתי מה-NBA. יש שם קצב אחר", דיבר על ההרגלים בין היורוליג לכדורסל מעבר לים, "עבדתי באירופה אבל לא הייתי מוכן בהתחלה למצב כעת מבחינת העומס. עכשיו אני משתדל לאזן את הדקות בין השחקים, להתכונן בזמן שיש לנו ויש לי עוזרים שעושים עבודה טובה".

על ההכנות לסנטר אנאדולו, ולדימיר שטימאץ: "אני אוהב אותו. יש לו אנרגיה ולב. אני אוהב את הכדורסל שלו אבל אנחנו מוכנים. אני חושב שאנדולו יצטרכו לנצח אותנו כקבוצה. ואם אנחנו רוצים לנצח אז גם אנחנו צריכים לנצח כקבוצה. מה שבטוח יהיה קרב על הריבאונד. הם קבוצת ריבאונד טובה. מעניין מי יקח את הקרב הזה. אם מקולום לא ישחק זו תהיה מכה עבורם".

על מינדאוגאס קוזמינסקס: "גם לברון חסר לסגל שלי. כרגע נראה לי שלא ריאלי להביא אותו, אין לי מקום בהרכב בשבילו או הכסף. אני לא רואה סיבה להביא שחקן חדש. אני אוהב את קוזמינסקס ונראה לי שהוא יישאר ב-NBA".

היריבה פתחה את העונה האירופית שלה עם חמישה הפסדים רצופים, לפני שהתאוששה עם ניצחון מרשים על ברצלונה בשבוע שעבר. מי שנמצאים בספק להתמודדות הם ג'סטין דולמן, שהחמיץ את המשחק מול ברצלונה, ואריק מקולום, שהצטיין בניצחון הליגה על יאסילגורסון אך נפצע ממש במהלך האחרון שלו. בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בעונה שעברה, היתה ידה של אפס על העליונה.

מקור: ש_ש רוטר.נט


יורוליג מחזור 7 : מכבי ת''א - אנדולו אפס, (21:05 מנורה מבטחים ספורט 5)
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה