הוגש כתב אישום נגד שוטר יס"מ שהיכה נהג משאית

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • הוגש כתב אישום נגד שוטר יס"מ שהיכה נהג משאית
    בר
    בר
    מספר הודעות: 1,437
    ותק: 10 שנים וחודשיים
  • 30/03/2017 14:10
  • צפיות265
המחלקה לחקירות שוטרים, באמצעות עו"ד ליאורה נהון, הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד משה כהן, שוטר יס"מ בגין תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והפרת אמונים.

מכתב האישום עולה כי ביום שלישי בשבוע שעבר התייצב הנאשם למשמרת במשרדי היס"מ המצויים בוואדי אל ג'וז והחנה את רכבו הפרטי בחניון עפר סמוך למשרד, המשמש גם מבקרים באי משרד הפנים. כאשר סיים הנאשם את משמרתו בשעה 23:00, ירד אל החניון ונוכח כי לרכב נגרמו נזקים. למחרת פנה למוקד הביטחון של משרד הפנים, וביקש מהקב"ט לבדוק את המצלמות הפונות לחניון על מנת לאתר את מי שגרם נזק לרכבו. הנאשם הבחין כי הנזק לרכבו נגרם על ידי משאית, וכן עלה בידו לזהות את לוחית הזיהוי של המשאית. לאחר מכן תוך ניצול נגישותו למאגר המשטרתי, ושלא במסגרת תפקידו, בדק במסוף המשטרתי במשרדו את פרטי הבעלים של המשאית לפי המספר שעל לוחית הזיהוי.

ביום חמישי בשעה 06:45 הגיע הנאשם אל החניון וזיהה את המשאית חונה בחניון. הנאשם עלה למשרדו ומשראה דרך חלון המשרד כי אדם מניע את המשאית הוא מיהר חזרה לחניון על מנת לבקש את פרטיו.

כאשר הגיע הנאשם למשאית, הוא הורה למתלונן (בן 48) לרדת מהמשאית, תוך שהוא מגדפו. המתלונן מילא אחר הוראתו ועוד טרם פתח הנאשם בדברים הוא היכה את המתלונן בפניו.

לאחר מכן הטיח במתלונן כי לא השאיר פתק בעקבות התאונה. המתלונן טען בפניו כי כן השאיר פתק, ובין השניים התפתח דין ודברים קולני מלווה בתנועות ידיים. במהלך הוויכוח אמר המתלונן לנאשם כי עוד "ישלם" על התנהגותו. בתגובה נגח הנאשם בראשו של המתלונן, והיכה אותו בשנית בראשו בעודו מגדף את המתלונן. המתלונן אחז בראשו, התכופף בלא להגיב להכאתו בידי הנאשם, חרף האמור, בעט הנאשם במתלונן באמצעות "ברכיה" לבטנו. הנאשם הוסיף והיכה את המתלונן פעם נוספת בראשו.

בשלב זה, הגיע למקום א.ט. וביקש להתערב על מנת למנוע את המשך מעשי האלימות במתלונן. בתגובה, גידף אותו הנאשם ותקף אותו כשהוא בועט בו ומכה אותו בחלקי גופו השונים. בין השניים התפתח עימות עד שאדם אחר, שהיה במקום, הפריד ביניהם. בהמשך נשען המתלונן על צד המשאית בסמוך למושב הנהג, כשהוא עם גבו למתרחש. בשלב זה קרב הנאשם אל המתלונן ובעט בו בגבו. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו לא.ט. נפיחות ושטף דם מתחת לעין ימין ושפשופים על החזה.

במעשיו תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין, גרם חבלות לאדם נוסף, ועשה מעשה של הפרת אמונים עת ניצל את נגישותו למאגר המשטרתי שלא במסגרת תפקידו.

יצוין כי השוטר הושעה מתפקידו סמוך לאחר האירוע על ידי הגורמים המוסמכים במשטרת ישראל.

מח"ש ממליצה להעמיד לדין משמעתי שוטר נוסף שצפה במתרחש ולא פעל לכאורה על מנת לחדול את הנאשם וגם לא דיווח על האירוע כמתחייב.

שני שוטרים נוספים שעברו באזור לקראת סיום האירוע לא דיווחו, על פי החשד, על ההתרחשות, גם עניינם יועבר לבחינת הגורמים המוסמכים במשטרה.

https://www.0404.co.il/post/58dcb96aa36a4429498b45...


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה