דעתי על הדיירים

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • דעתי על הדיירים אלון
  • 24/01/2017 07:18
  • צפיות236
אם לנתח את המצב של דיירי הבית בעיניי בשלב הזה אז המצב הוא כזה:

אביחי - הדייר הזחוח ביותר שהיה ב-8 עונות של האח הגדול. התחיל אצלי גבוה וצנח למטה בצניחה חופשית. הוא הגיע למצב שאני לא מצליח לראות בו שום דבר טוב. למען האמת, זה פשוט כי אני לא מצליח לעקוב אחרי שלל הדמויות שהוא עוטה על עצמו. הוא קורא לזה מורכבות. בהתחלה נפלתי בפח הזה. מניחה שגם היתה בי חמלה על מצבו. ככל שהזמן עובר, אני כבר לא שם. לא מורכבות ולא נעליים. פשוט עודף של משחק ושום קליפה שאני מקלפת לא חושף לי משהו שאני מסוגל להתחבר אליו. כשהוא אומר שהוא מעצים את מעיין אני לא מבין על מה הוא מדבר. אם הוא חושב שלהחמיא לבחורה על כמה היא סקסית ויפה וללטף אותה, לעשות לה נעים בשיער ולנשק אותה תוך לחישות מבחילות זאת העצמה - אז... פחות.

אורנה - נחש מתחת לקש. עוד שחקנית שלא נסגרה על הדמות שלה. משתדלת לצייר את עצמה כחסודה ועדינת נפש, בעלת מידות ועוד כל מיני בולשיטים שאין להם זכר באופי הפתייני, הלא אמין והדוחה שלה.

דן - אוי כמה אני נפלתי בפח של תדמית "מלח הארץ"... החיצוניות כל כך שם - בחור יפה, מדריך טיולים, חובב שירה ארץ ישראלית. ואז, מתגלה דמות של בחור נגרר שנורא רוצה להיות משהו שהוא לא. מתאים את עצמו למי שהוא מתחבר אליו כדי למצוא חן. משקר ומעוות את המציאות כדי שתתאים לסובבים אותו. שובר את הכלים ומתנצל. סתמי כל כך והחבירה לאורנה בכלל מורידה נקודות. ככל שהוא מתקרב יותר לאביחי (שלא באמת סופר אותו אלא יותר משתמש בו) הוא גם הופך לזחוח. שפת הגוף משתנה. לא נשאר שם כלום ממה שראיתי בו בהתחלה. ודבר אחרון - הוא מראה סימני אובססיה. הוא משליך את זה על שני אבל בסופו שלדבר מי שמסרב לשחרר זה הוא. ממשיך להחזיק את זה כקלף. וזה לא בא לידי ביטוי רק בנושא הזה. הוא נתפס על משהו ולא משחרר.

שם - עוד בלון נפוח. יעכנה רכלנית וילד מפונק. "לוחם צדק" שבעיקר מצטיין בזריקת סיסמאות לאוויר. לא מבין למה נכנס לתכנית אם הוא כל כך סולד מהפורמט והשלכותיו. מצהיר שהוא איש אמת אבל האמת שלו לא ממש אמיתית. למעט מקרים מעטים שבהם בעיקר צווח בקול צורמני, הוא מעדיף להוציא את הרעל שלו מאחורי הגב. אם הוא חושב שעקיצה פה ושם בפניו של אדם היא האמת אז הוא טועה ובגדול.

עדן - התחילה טוב בשעתיים הראשונות, ירדה לתהום כשהתגלתה במערומיה (תרתי משמע) עד שהפכה ללא רלוונטית. לא סומכת על הבחורה הזו בשום דבר.

אנדל - בחור עם פוטנציאל שהפה המטונף שלו הורס לו ובענק. בסך הכל בחור עם לב טוב שבוחר להציג את הילד הרע. בינתיים, במבחן המעשה, הוא אחד הדיירים שהוכיח את טוב ליבו והחמלה שלו כלפי אחרים יותר מכולם. יש בו רגישות וחבל שהוא הורס אותה עם הדיבור המלוכלך וההתנהלות המטרידה כלפי בחורות. אם ינקה את זה מעצמו הוא יכל להפוך להיות דייר מעניין הרבה יותר.

תאלין - סיפור חיים מרגש ללא ספק. אבל ביננו, לא מביאה מעצמה שום דבר מעבר לזה. מושפעת מאוד בקלות וצוברת טינה כלפי אנשים שלא עשו לה שום דבר רע (כמו שני...) ומתקרבת לדיירים שעושים הצגה שאוהבים אותה אבל רק משתמשים בה ותו לא (אורנה לדוגמה..).

חמימו - בחור עם לב זהב ומוח של ציפור. לא ברור לי עדיין אם זו אסטרטגיה או שהוא באמת ככה. אבל מלבד החור בראש שהוא עושה הוא לא מפריע לי. אני מתחילה להאמין שהוא באמת עומד לזכות (משהו בסגנון של שניים רבים והשלישי מנצח). הוא מנותק לגמרי ממה שקורה בבית. דברים עוברים מעליו.

נשארו מעיין ושני - בינתיים שתי הדיירות החביבות עליי.

מעיין - בחורה לא רעה אבל משעממת וצבועה חבל לי מאוד שהיא נפלה לזרועות התמנון הדו ראשי - אורנה ואביחי. כשהיא לא בסביבתם היא מקסימה אותי ונעימה לי. כשהיא איתם היא הופכת שוב לשתקנית ומהנהנת ולעתים נופלת בפח שלהם. בעיקר חבל לי עליה כי במקום להראות יותר את הצד הכיפי והחמוד שלה (ויש כזה) היא הופכת מיום ליום לצל. אם הייתי מהסוג המעריץ עד רמת הנסיעה לנווה אילן והקמת קבוצת פיסבוק שמריץ מועמד, הייתי מריץ אותה ללא בן הזוג שדבוק אליה. נותן לה את הביטחון שהיא זקוקה לו וראויה לאהבה בזכות עצמה ולא בזכות שום זוגיות. שימו לב למעיין צבועה .
אביחי דן ואורנה מלכלכים על שני ללא הפסקה לידה ולא רק שהיא לא פוצה פה ומנסה לעצור אותם היא גם מאשרת ומוסיפה משלה..צבועה ומזויפת נמרחת ובלי אישיות או עניין. שני תזהרי ממעיין מים שקטים חודרים עמוק...אי מקווה שהאח יראה לשני שמעיין לא חברה טובה.

שני- אם מדברים על מורכבות - שני היא הדמות המורכבת. יש בה מעלות רבות. היא חכמה, מלאת ידע, חריפה ומצחיקה, אמיצה, רגישה, טובת לב. היא נעה בין בטחון עצמי כי היא יודעת מי היא לבין חוסר בטחון מוחלט מבחינה חברתית. יש לה בעייה רצינית. יש בה תמימות ובשילוב עם הרצון העז להיות נאהבת מה שגורם לה להתעוור מטיפת תשומת לב חיובית ולהחשיב אותה כחברות אמיתית - זה מה שהורס לה כי היא נפגעת פעם אחר פעם. שני עושה לי את התכנית לטוב ולרע. היא מעוררת בי רגשות מגוונים בניגוד לכל מי. שציינתי קודם, שנדיר שמעוררים בי איזשהו רגש חיובי.
מבחינתי היא הדיירת המועדפת עליי BY FAR בטוב וברע .


  • תגובה מהירה
  • ממש שוב מסכימה ניתחת את המצב בדיוק ולעניין יעל
  • 24/01/2017 07:56
  • צפיות93
כ"כ אמיתי ונכון על כל אחד כי נפלתי גם אני בפח בהתחלה עד שראיתי את האמת .והיו בי רחמים מה שאין לי כבר וזה ניתוח אמיתי וכל מילה בסלע

  • תגובה מהירה
  • o
  • אלון שאפו ניתוח מדוייק כול הכבוד דעתי כדעתך בת אל
  • 24/01/2017 09:43
  • צפיות45
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה